Ana Azahra Jamaluddin
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Footprints here!

Asma' Ul Husna

 photo asma.gif
Tagboard


Put your right link.
No Harsh words allowed here.
URL blog is compulsory not email.
No adverts here.


Followers

Enter IIUM Gombak.

Assalam semua sahabat.. Dah lama kan aza tak update blog.. Sori tau.. Bz sikit.. Ok. Hari nie aza nk cite tentang kwn2 aza yg bakal masuk ke *gambar yg diatas.. Korang tau tak gambar kat atas tu gambar ape? Tu laa satu2nya tempat yg semua sahabat2 aza termasuk aza yg teringin sgt nk  pergi.. IIUM Gombak! Di situlah tempat bermulanya perjuangan kami.. Perjuangan kami utk mengejar ilmu Allah bersama2.. Alhamdulillah,sahabat2 aza yg sekarang tengah amik s.sem,telah dapat offer letter for entering this university for degree.. *jelez! Alhamdullah,korang semua officially as degree students in Gombak.. Can't wait to join you guys.. InsyaAllah,next year bulan 9 we will meet there.. Good luck for your study and the important thing is hope you guys enjoy your TA'ARUF week! hehe.. Hayati lagu dan moto IIUM.. InsyaAllah! Fighting! :D



Ok,setakat nie dulu ye.. Harap kalau sahabat2 yg membaca entri aza nie,simpan niat utk masuk ke IIUM..hehe.. *Bukan nak menunjuk ke ape.. One thing aza nk bg tau.. Bila dh masuk IIUM nie,diri kita akan berubah ke arah yg lebih baik.. Itulah yg aza alami. Alhamdulillah.. Sejak kenal IIUM nie,hidup aza byk berubah.. Thanks to Allah and  members of IIUM for making me better than before.. <3 IIUM for ever! :D



0 Comment(s)